13 Haziran 2009 Cumartesi

Zihin Haritam vol. 2

Bir önceki Zihin Haritalı gönderime gelen olumlu tepkiler sonucu, buyrunuz ikinci bilinç akışı, ikinci zihin haritası formatındaki gönderi:


Zihin haritamı PDF formatında görüntülemek için buraya,
orijinal MindMap formatında görüntülemek için buraya tıklayabilirsiniz. Özellikle linklerin çalışması için buradan Mindjet MindMap Viewer programını ücretsiz yüklemenizi öneririm.

Bu arada orada belirtmediğim hayatımdaki önemli bir gelişme de Aslı'nın buraya geliyor olması! :D
Kendisi de bir AIESEC'li olan kız arkadaşım Aslı, Kanada'da bizim şirketle (Alcatel-Lucent) eşleşti ve inşallah en kısa zamanda buraya geliyor. Gözümüz aydın! :)

2 yorum:

Ahmet dedi ki...

Filip ne zaman zihin haritası yollasan "ben de yapcam lan" hissiyatına kapılıyorum.

Yapıyor muyum? Hayır, ama bir gün yaparım.

Mesela dün gece uyuyamadım, kafamda kırk tilki dolaşıyordu. Dedim madem uyuyamıyorum boşa gitmesin zaman bari. Kalktım ödev yaptım. Ödev yapınca uykum geliyor ondan. Halbuki tam zihin haritası yapılacak zamandı. Bu gece de uyuyamazsam... gerçi gece uyuyamazsam zihin haritası yapmam sanıyorum, çünkü yaparsam bir daha uyuyamayabilirim.

Dostum facebook fotograflarini benim gibi antisosyal arkadaslarinla da paylasabilirsin. Biliyorum facebook albumlerinin uyeligi olmayanlar tarafindan gorulmesi icin bir secenek var. Onu sec bana linkleri yolla ki ben de goreyim fotoları.

email gibi yazdım be

Yunus dedi ki...

Kesinlikle en uygun zamanmış abi, kaçırmışsın.

Evet, tahmin ettiğim gibi Facebook'ta olmamana rağmen bütün özelliklerini biliyorsun. Kimseye söylemediğin gizli bir hesabın olduğuna eminim ama bahse giremem, nitekim sen söylemedikçe bilemeyiz gerçeği :)
Facebook'u olmayan ve uygun yaş grubu içinde olan hayatımdaki önemli iki insandan birisin. O özelliği sırf siz ikiniz için kullanıp, ne zaman foto yüklesem o albümün linkini ikinize mail atmayı bile düşündüm.
Düşündüm tabi de eyleme geçtim mi? Tabii ki hayır. Hep daha önemli bir şey geldi çünkü :)
Aklına gelen her şeyi yapsan, o zaman da gerçekten en önemli olan işlerine zaman kalmaz, öyle değil mi?